luni, 10 ianuarie 2011

Ana

Ana Florea
Locatie: Constanta
Blog/site: www.cumparamcustil.blogspot.com

Ce creezi? Creez doar ce as purta si eu la randul meu. Intotdeauna cand fac o pereche noua de cercelusi sau o geanta, ma gandesc ca o fac pentru mine. Asa ca tin foarte mult la lucrurile mele. Lucrez atat accesorii, cat si produse vestimentare. Ce este drept, e ca am mult mai multe modele de bijuterii decat hainute, deoarece impletitul lor dureaza destul de mult. Asa ca in ceea ce priveste impletitul, pentru stoc ma limitez la genti ( atat plicuri cat si XXL), iar rochite fac doar la comanda.


Cand ai inceput sa creezi? Ce te-a determinat?
Inca de cand eram mica ii desfaceam margelele mamei, pentru a-mi face mie bratari, asa ca pot spune ca dintotdeauna mi-a placut sa lucrez cu lucrurile care sclipesc. Insa serios m-am gandit la un blog in primul an de facultate. Am inceput cu un blog specializat in accesorizarea la comanda a esarfelor si ulterior acesta s-a transformat in blog de genti, brose, cercei, bratari, inele, chiar si decoratiuni interioare.

Este un hobby sau o afacere ?
Este si una si alta. Ca si adult fac ceea ce imi placea inca de cand eram copil si am ocazia sa castig si un banut pe langa. Nu imi doresc mai mult!

Care este sursa ta de inspiratie?
Internetul, filmele din anii 90, revistele de moda, designerii noi.

Care sunt materialele tale preferate?

Lucrez cu acryl, cu absolut tot ce se poate impleti, margele, paiete, cristale de sticla, aplicatii din material...nu pot spune ca prefer ceva anume. Orice, numai sa fiu multumita de produsul final.

Ce altceva ti-ar placea sa faci?
Team buildinguri in teme de ecologie pentru marile case de moda care se lasa influentate de trenduri, fara a se gandi la ecosistemele pe care le distrug si totul pentru o blana naturala iesita din fabrica in serie.

Cum ar arata o zi ideala pentru tine?
Ziua ideala pentru mine?...Clar ar incepe cu o dimineata de primavara. In rest, imi place sa fiu luata prin surprindere...orice se poate intampla.

Multumesc Ana!

2 comentarii:

  1. ...nici nu iti imaginezi ce surpriza placuta am avut astazi cand, dupa mai mult de un an de cand m'ai contactat prima data, am descoperit acest interviu de care recunosc ca in ultimul timp am uitat. Daca nu ma insel, am fost una dintre primele persoane intervievate, si in aceasta calitate, vreau sa te felicit pentru cat de mult a crescut blogul tau de atunci. Ideea a fost foarte frumoasa inca de la inceput si iti multumesc din nou pentru ca m'ai inclus in acest proiect...
    Iti urez sa ai in continuare cat mai multe surse de inspiratie si desigur o zi cat mai calduroasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare bine ca ti-ai adus aminte cu drag de interviu.
    As fi vrut sa dezvolt mai mult blogul dar ... au intervenit altele ...
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere