marți, 22 februarie 2011

Anita

Nume: Biro Anita
Locatie: Timisoara
http://www.anitabdesign.breslo.ro
http://www.fashionplace.ro/designeri/markus-biro-anita.html

Ce creezi?
In primul rand creez imagine pentru femei, copii si mai rar pentru barbati. Aceasta imagine contine haine, accesorii (posete, genti, bijuterii) si accesorii pentru casa sub brand-ul AnitaBDesign.

Cand ai inceput sa creezi? Ce te-a determinat?
Cred ca de cand stiu sa desenez creez. Mereu am vrut sa devin designer vestimentar, oriunde
m-a dus viata. Ce m-a determinat este greu de raspuns... Am multe idei care doresc sa comunic oamenilor; as dori sa dau prin creatiile mele momente de frumos, bucurie si exprimarea personalitatii.

Este un hobby sau o afacere?
Este o parte din viata mea. Mult mai mult decat hobby si ca afacere, profesie si filozofie.

Care este sursa ta de inspiratie?
Viata in sine, natura, trecutul, materialele, si personalitatea oamenilor.

Care sunt materialele tale preferate?
Materialele preferate sunt textilele de orice fel.

Ce altceva ti-ar placea sa faci?
Sa conduc ca designer atelierul meu, sa creez cat mai multe lucruri originale, toate acestea impreuna cu familia mea.

Cum ar arata o zi ideala pentru tine?
Nu prea stiu sa dau un raspuns concret fiindca sunt prea diversificata, imi place acasa linistita, chiar si facand mancare si ordine, dar si organizand o prezentare de moda in cel mai mare vartej.

Multumesc Anita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu