miercuri, 17 noiembrie 2010

Anca

Nume: Anca Nemes
Locatie: Targu Mures
blog:http://falushtain.blogspot.com


Ce creezi?
(in ordinea frecventei) Papusi, quilt-uri, accesorii, bijuterii textile, haine.

Cand ai inceput sa creezi? Ce te-a determinat?
Am inceput acum aproape 5 ani, in vremea cand locuiam in Noua Zeelanda. Colegele de munca m-au inscris si pe mine la un curs de arta textila, la care am mers din curiozitate si mai ales pentru a socializa. Dar a avut asupra mea un efect pe cat de neasteptat, pe atat de puternic. De atunci n-am mai putut lasa acul din mana!

Este un hobby sau o afacere ?
E un hobby cu ocazionale castiguri banesti. Nu m-ar deranja deloc daca ar deveni o afacere...

Care este sursa ta de inspiratie?
Ma inspir din carti, muzica, expresii si jocuri de cuvinte, personalitati mai aparte pe care le intalnesc si nu in ultimul rand din discutiile cu si sugestiile din partea prietenilor mei.

Care sunt materialele tale preferate?
Lucrez cu materiale textile de orice grosime, culoare sau compozitie. Dar cel mai mult si mai mult imi plac cele care au un aer gotic: satin, dantela, catifea.


Ce altceva ti-ar placea sa faci?
Mi-ar placea sa desenez sau sa pictez.

Cum ar arata o zi ideala pentru tine?
M-as trezi spontan la 8, si mi-as face imediat cafeluta obisnuita. Apoi mi-as verifica e-mailurile (daca tot e ziua ideala, as avea in inbox un si email continand o comanda imensa!) si as citi blogurile pe care le urmaresc. Ar fi soare... musai! Apoi as da drumul la muzica (tare) si m-as apuca de potrivit, taiat si cusut materiale, facand in acelasi timp o dezordine infernala si pierzand total notiunea timpului. Dupa-masa s-ar aduna la mine prietenii, carora le-as arata, cu mandrie si cu hainele acoperite de capete de atza, ce-am cusut azi. Din discutiile si parerilor lor s-ar detasa o idee de o mie de ori mai buna decat ce-am facut eu deja, asa ca mi-as arunca creatia cat colo, as bea o cana de vin fiert cu ei si a doua zi as lua-o de la capat, punand in practica ideea mai buna.Da, am si zile ideale..




Multumesc Anca!

3 comentarii:

  1. Felicitari, Anca !
    Doamne, cit de mult imi place sa citesc raspunsurile acestea !! :D
    Anca emana o stare permanenta de buna-dispozitie spontana ( chiar daca nu exact in jurul orei 8 :D )iar creaturile ei colorate sunt cele mai simpatice personaje intilnite in stuffed-craft.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos articolul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, tu sigur vei surprinde lumea cu mult mai multe creatii originale decat chiar tu insati iti imaginezi acum! Succes.

    RăspundețiȘtergere