joi, 18 noiembrie 2010

Elena

Nume: Elena Chipara
Locatie: Constanta

Ce creezi?

Imi place sa fac quilturi decorative, carduri textile, jurnale si coperti de jurnale, precum si lucruri uzuale in tehnica patchwork, arta textila, mixed-media, boderie, croset si orice ar include tesaturi, dantele, fire, ate, nasturi, margele. De asemenea imi place sa fac papusi, cutii in tehnica papier mache si in general, daca am posibilitatea, sunt tentata sa abordez orice tehnica in domeniul artei textile.

Cand ai inceput sa creezi? Ce te-a determinat?

Am inceput sa lucrez acum vreo 5 ani cand intamplator am auzit de patchwork si mi-am dat seama ca mi-ar placea sa fac asa ceva. Dar ma atrage mai mult arta textila si mai nou mixed-media.

Este un hobby sau o afacere ?

Este un hobby. Mi-as dori sa fie o afacere dar nu am suficient timp sa ma ocup.

Care este sursa ta de inspiratie?

Ma inspir din orice vad, aud, citesc.

Care sunt materialele tale preferate?

Materialele preferate sunt de la cele mai comune tesaturi pana la dantele pretioase de Calais.

Ce altceva ti-ar placea sa faci?

Mi-ar placea sa pictez, sa tes covoare, sa lucrez in lut, nu stiu, depinde in ce dispozitie sunt si ce tehnica ma atrage la un moment dat.

Cum ar arata o zi ideala pentru tine?

Hm...ziua ideala ar fi cea care ar avea mai mult de 24 de ore.


Multumesc Elena!

3 comentarii: