luni, 22 noiembrie 2010

Daniela

Numele: Daniela Gugurel
Locatia: Suceava
Blog: http://www.quiltunivers.blogspot.com/

Ce creezi?

Tot ce poate sa aduca un strop de bucurie in sufletul celor din jur. Nu intotdeauna imi reuseste...Am inceput cu quilturi mici. Acum incerc sa aplic tehnicile din quilting in obiecte de imbracaminte si decoratiuni. Inca nu am reusit sa fac quilturi traditionale. Sunt superbe dar, cer prea multa disciplina si ... nu mai vreau. Imi ajung 10 ore pe zi.

Cand ai inceput sa creezi? Ce te-a determinat?

Am inceput intr-o zi oarecare. A fost atat de captivant si mi-a schimbat atat de mult viata, incat timpul scurs nu mai are importanta.Prin quilting am descoperit o lume in care poti crea tot ce visezi. Formula e simpla si la indemana oricui: un vis, putina nebunie, curaj si uneori rabdare.

Este un hobby sau o afacere ?

Este un hobby care are sanse mari sa devina afacere.

Care este sursa ta de inspiratie?

Natura, sentimentele, culorile, oamenii veseli sau tristi … totul.

Care sunt materialele tale preferate?

Materiale textile, ate colorate, culori

Ce altceva ti-ar placea sa faci?

Putine lucruri de mana pot arata dragostea asa cum o face un quilt. Mi-ar placea sa fac ateliere de creatie pentru copii, in care sa-i invat sa viseze frumos si sa recreeze lumea.

Cum ar arata o zi ideala pentru tine?

O zi pentru mine.

Multumesc Daniela!

3 comentarii:

  1. Abia acum realizez ce bine conturat si personal iti e stilul, Daniela! Ce lucrari minunate ai... succes cu afacerea! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Daniela, este cu adevarat minunat ca nu ai renuntat la acest hobby fiind atat de ocupata pe cat esti. Un an nou fericit cu multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniela , sa nu renunti la aceasta pasiune . Tu esti o mare artista , stiu ca e greu dar va veni o zi cand vei avea timp pentru creatie si te vei bucura de tot ce faci .

    RăspundețiȘtergere