joi, 25 noiembrie 2010

Teodora

Numele: Teodora Podina
Locatia: Maramures, linga Baia Mare
Blog:
http://www.tiktakro.blogspot.com/

Ce creezi?
Imi place ca tot ceea ce creez sa aiba o utilitate clara la final...nu pot sa creez ceva doar de dragul de a-l face si apoi sa-l inchid intr-un sertar sau intr-o cutie de carton. Este imperativ ca produsul realizat sa poata fi folosit, sa "ceara" sa fie folosit si ...sa dureze in timp. Creez....hmmm, cam tot ce imi trece prin cap....neaparat trebuie sa fie de fata si masina de cusut :D. In ultimii ani am gravitat doar in jurul patchwork-ului...asa s-au nascut primele quilturi, primele pernite patchwork, fete de masa, mici accesorii...evident toate au adunat la un loc multe-foarte multe bucatele colorate. Din bumbac. Natural. Cit mai natural. Pentru ca sunt alergica la plastic...si la propriu si la figurat ;)

Cand ai inceput sa creezi? Ce te-a determinat?
Prima amintire se situeaza undeva in copilarie cind am facut dintr-un colt din fusta mamei haina la papusa....credeam ca nu o sa vada lipsa unei bucatele atit de mici :D...apoi, date fiind vremurile, am cusut in general doar haine. Pardon "fashion"

Este un hobby sau o afacere ?
Hobby categoric....in ultimul timp se bucura de creatiile mele , on-line, multe persoane, ceea ce ma ispiteste sa-l transform in bussiness....nu ma grabesc, imi place sa iau lucrurile asa cum vin....

Care este sursa ta de inspiratie?
Tot ce ma inconjoara, amintiri, idei imprimate in constient de-a lungul timpului, dar in general inspiratia se naste ori singurica in mintea mea ori in colaborare cu prietenele. ;)

Care sunt materialele tale preferate?
Bumbac, dantela ( evident din bumbac) , hirtie, lina, lemn, metal. Repet : cit mai natural

Ce altceva ti-ar placea sa faci?
Sa ma mut intr-o tara linistita, curata,ordonata, unde sa ma terzesc dimineata , zimbind, intr-o casuta mica alba, imbracata in valuri-valuri de trandafiri cataratori albi si roz, sa-mi ingrijesc micuta gradina plina de flori de nu-ma-uita si legume organice, apoi sa ma asez la masa de scris....si sa pun pe hirtie tot ce simt.....

Cum ar arata o zi ideala pentru tine?
Ca in rindurile de mai sus....doar ca toata viata -ce mi-a mai ramas- ar fi ideala ;).....

Multumesc Teodora!

5 comentarii:

  1. Da, mi-ar prinde bine si mie o asemena viata ideala :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Doriti sa faceti link exchange cu http://super-bingometropolis.info ?

    Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://super-bingometropolis.info/link-exchange/

    cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as dorii sa fiu

    trecut cu urmatorul titlu: Super Bingo Metropolis, multumesc.

    Doriti sa faceti link exchange cu http://digisportlive.blogspot.com ?

    Astept un cometariu pe aceasta pagina: http://digisportlive.blogspot.com/p/link-

    exchange.html cu titlul pe care doriti sa-l trec in cazul in care acceptati, eu as

    dorii sa fiu trecut cu urmatorul titlu: Digi Sport Live, multumesc.

    Astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes in tot ce realizezi, Teodora! Sper ca visurile tale sa devina realitate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oamenii iubitori de arta sunt multi. Dar locurile unde acestia isi poti exprima parerile, ideile, concluziile despre pasiunea lor, sunt putine. Ajutati romanii sa inteleaga mai bine arta

    RăspundețiȘtergere
  5. Po' sa vin si eu in gradina ta de legume organice? stiu sa plantez arpagic si sa tund ceapa de tuns, si sa sap primavara cu furca. Mai stiu sa leg rosiile pe araci si sa culeg fasolea :)). Si altele. Si imi place. Da' la bloc.... mi-au ruginit toate deprinderile gradinistice... of of, mai mai..
    Spor la trandafiri cataratori, si sa nu uiti sa pui si craite in gradina de legume, sunt bune contra nematozilor si a flurelui alb al verzei, si sunt si frumusele :)))

    RăspundețiȘtergere